Jumaat, 21 Jun 2013

Terkini : 11 saluran baru astro

Terkini : 11 saluran baru astro | Stesen televisyen Astro akan menawarkan lebih banyak kandungan dan pelbagai pilihan pakej bagi memenuhi kehendak mengikut kemampuan penonton. Ketua Pegawai Operasi Astro, Henry Tan berkata, sebanyak 11 saluran baharu dengan lima pakej diperkenalkan dengan format Definasi Tinggi(HD). "Kami memberikan fleksibiliti kepada para pelanggan untuk memilih daripada lebih 20 pakej untuk disesuaikan dengan keperluan tontonan dan bajet mereka. "Kami juga menawarkan pelbagai pakej pengisian yang merangkumi pelbagai genre dan kami percaya pakej-pakej ini mampu memenuhi cita rasa kesemua segmen pelanggan sama ada di kawasan bandar dan kuar bandar," katanya pada sidang taklimat program baharu dan pakej menarik Astro, di sini, Selasa.

Pek baru Family HD dengan 40 saluran SD dan 11 saluran HD diperkenalkan pada harga RM49.95. Selain itu, Astro turut memperkenalkan Value Pack yang terdiri daripada Pek Nilai, Pek Naama dan Pek Wah dalam format HD dengan harga RM75 setiap satu. Pelanggan Value Pack juga boleh menambah saluran genre yang lain ke dalam pek Nilai mereka seperti Sukan dan Filem dengan bayaran tambahan sebanyak RM25 setiap satu ataupun Pek Mini dengan bayaran tambahan sebanyak RM12 setiap satu.

"Dalam pada itu, Astro turut membekalkan saluran-saluran dengan genre yang pelbagai dan tahun ini kami melancarkan 11 saluran baru dan lebih banyak lagi yang akan muncul."11 saluran baru tersebut adalah Astro Maya HD, Astro Maya HD, Astro Hua Hee Dai HD, Astro On Demand HD, Astro Quan Jia HD, Raj TV, Kalaignar TV, Jaya TV, Vijay TV dalam Pakej Chakravathy, Astro Supersport 3 HD, Astro SuperSport 4 dan Lifetime HD menjadikan keseluruhan saluran Astro kini 174 saluran," katanya. Sementara itu, pelanggan perkhidmatan bebas langganan, NJOI akan dapat menikmati tiga lagi saluran tambahan iaitu NTV7, 8TV, dan TV AlHijrah bermula Selasa (semalam). -SH

Tiada ulasan: