Jumaat, 10 Mei 2013

Seri Pacific Hotel Kuala Lumpur

seri pacific kuala lumpur

Seri Pacific Hotel Kuala Lumpur adalah perniagaan hotel 5 Bintang di Kuala Lumpur. Mempunyai 560 bilik termasuk suite dan bilik-bilik Club, Seri Pacific Hotel Kuala Lumpur adalah hotel yang luar biasa dengan tahap layanan yang melampaui julat biasa anda di hotel mewah. Semua bilik dilengkapi dengan kemudahan moden yang akan membuat penginapan anda di Kuala Lumpur satu yang selesa.

Untuk makan anda di Kuala Lumpur, tetamu boleh makan di mana-mana restoran di lokasi yang menyajikan pelbagai jenis masakan lazat dari masakan Asia dan Antarabangsa ke restoran Jepun. Selepas hari yang panjang, anda juga boleh berehat di bar yang selesa untuk minum dan menonton dunia berlalu!seri pacific hotel

Seri Pacific Hotel Kuala Lumpur menawarkan kemudahan mesyuarat untuk menganjurkan pelbagai acara perniagaan anda, perjumpaan sosial atau mesyuarat di Kuala Lumpur. Tarian kami memenuhi keperluan 500 orang dengan pelbagai bilik-bilik seminar untuk menyokong mesyuarat kumpulan kecil.

Selepas hari yang sibuk, anda boleh bersenam di pusat kecergasan, mempunyai berenang yang menyegarkan di kolam renang dan bersantai di bilik wap atau mendapatkan perkhidmatan urut.

Seri Pacific Hotel Kuala Lumpur merupakan duta apt daripada daya tarikan legenda Malaysia dan ramah, disertai dengan piawaian bertaraf dunia tanpa kompromi. Ia adalah rumah anda jauh dari rumah. Untuk Tempahan Sila Lihat Maklumat Di Bawah:

seri pacific

Rooms & Suites
Sama ada anda di Malaysia untuk perniagaan, percutian romantik, berbulan madu atau bercuti-of-a seumur hidup dengan keluarga, bilik kami di Seri Pacific Hotel Kuala Lumpur mempunyai segala-galanya yang anda perlukan untuk penginapan yang santai dan selesa.

Terkenal dengan layanan legenda yang ramah dan mesra, Seri Pacific Hotel Kuala Lumpur menawarkan penginapan yang luar biasa dan perkhidmatan yang sempurna untuk membuat penginapan anda yang tidak boleh dilupakan.

Seri Pacific Hotel Kuala Lumpur menyediakan 560 bilik yang baru diubahsuai bilik yang luas termasuk suite dan bilik-bilik Club yang telah dihias dengan bergaya untuk memenuhi keselesaan perniagaan dan percutian.

KEMUDAHAN BILIK TETAMU
Individu dikawal penyaman udara
Bilik mandi peribadi dan bilik mandi berasingan
Dail terus antarabangsa dengan mel suara
Dalam bilik akses internet berkelajuan tinggi
Akhbar harian percuma
18 saluran TV kabel, di rumah-filem & saluran radio
Kopi dan teh membuat
Bar mini / Peti sejuk
Peti besi dalam bilik
Besi & papan seterika
pengering rambut
Bilik Bebas-Rokok disediakan atas permintaan
Kecacatan bilik yang boleh diakses
Perkhidmatan bilik 24 jam
DASAR HOTEL

Check In: 2.00 petang
Check Out: 12.00 tengah hari

Kemudahan & Perkhidmatan
Apabila menganjurkan mesyuarat di Kuala Lumpur, Seri Pacific Hotel Kuala Lumpur adalah pilihan semula jadi kerana lokasinya yang strategik.

Serba boleh adalah kata kunci dengan fungsi bilik dan suite sindiket mampu menampung apa-apa dari mesyuarat pengurusan, seminar, persembahan audio-visual atau pihak majlis makan tengah hari peribadi.

Pasukan jamuan berbakat kami akan membantu anda dalam semua keperluan mesyuarat anda, dari perancangan awal hingga selesai kejayaan acara anda. Kami akan menjaga setiap perincian.
PERKHIDMATAN BANQUET

Mesyuarat / Persidangan
Majlis Makan Malam Tahunan
perkahwinan
Pihak tema
Koktail
pameran
Di luar Catering
PERALATAN BANQUET

Dipasang LCD Projektor dengan skrin bermotor
Bina-dalam Sistem PA
Rostrum dengan mikrofon
White Board / Carta Flip
Untuk maklumat lanjut, sila hubungi Tel (603) 4042 5555

Tiada ulasan: