Khamis, 19 April 2012

WANITA SI PENGGIGIT BIBIR

Pernah tengok tak wanita menggigit bibirnya? Tentu pernah kannn??? Mungkin juga ada di antara teman-teman atau pun kekasih anda sendiri yang suka menggigit bibir. Kelakuan menggigit bibir ini sudah menjadi satu tabiat buat kebanyakan wanita. Tak di nafikan ia kadang-kadang mendatangkan kesan sensual kepada lelaki yang memandang… Aiyohhh!!!
Namun, tahukah anda bahawa di sebalik tabiat wanita yang suka menggigit bibir itu ada rahsia tersendiri yang dapat diungkapkan..
Kali ini apakata kita cuba mengungkap rahsia peribadi atau personaliti WANITA SI PENGGIGIT BIBIR
●Gigit bibir bawah.
Wanita ini adalah seorang yang berani serta bijak menggoda. Tiada sedikit pun perasaan ragu dalam dirinya dan dia juga tidak segan untuk memulakan langkah pertama memikat seseorang lelaki yang disukainya.
●Gigit bibir atas dan bawah.
Wanita yang amat bijak memujuk dan pandai meraih simpati lelaki. Menggigit bibir atas dan bawah bersilih ganti dengan raut wajahnya yang polos serta renungan matanya yang kuyu membuatkan lelaki yang memandang seolah-olah kasihan lantas memberi perhatian padanya.
●Gigit hujung bibir.
Sambil menggigit hujung bibir biasanya wanita ini menundukkan mukanya memandang kebawah. Waktu dia sedang berfikir adalah waktu paling kerap dia melakukan tabiat ini. Pada waktu itu dengan pelbagai ekspresi wajahnya pasti membuat lelaki tersenyum dengan gelagatnya. Seorang yang selalunya tidak malu untuk berterus terang menyatakan perasaannya.Tetapi jika dia dalam keadaan marah, pastinya bermacam-macam kata-kata kasar, maki hamun dan cacian yang keluar dari mulutnya tanpa mempedulikan perasaan orang lain.
●Gigit sambil mengatup bibir.
Wanita yang pemalu, cepat gugup dan amat sukar didekati atau diajak berbual. Seorang yang sukar sekali untuk setia terutamanya jika dia tahu yang dia mempunyai kelebihan berbanding pasangannya. Tetapi dia seorang yang suka dan rajin menolong orang lain tanpa meminta sebarang balasan.
●Gigit dan mengulum bibir.
Di kategorikan sebagai wanita yang ‘hangat’ dan berani. Dia ibarat jinak-jinak merpati. Amat mudah untuk didekati tetapi sukar sekali ditakluki. Namun, dengan gayanya yang seksi dan menggoda, amat mudah pula bagi dirinya menakluki seseorang lelaki.
●Gigit dan membasahi bibir.
Wanita yang pandai mengundang keghairahan lelaki yang memandang tetapi amat licik. Seorang yang tiada keyakinan diri, kuat cemburu dan biasanya panas baran. Ada sesetengahnya juga yang bersifat pengikis atau ‘pisau cukur’. Sikap manja wanita ini yang kadang-kadang berlebihan atau sengaja dibuat-buat boleh membuatkan orang lain rimas dan bosan.
Demikianlah yang dapat diungkapkan tentang peribadi wanita penggigit bibir.

Tiada ulasan: